Kära kund,

Du är mycket viktig för oss och vi vill ge dig en så positiv upplevelse som möjligt varje gång du är i kontakt med oss. Saker och ting kan ibland gå fel och jag förstår att det kan vara frustrerande. Men det löser vi tillsammans, räkna med det!

Jag vill också skicka med dig något viktigt.

Under de senaste månaderna har ungefär 20 medarbetare hos oss upplevt att de blivit hotade eller trakasserade i dialog med våra kunder. Jag anser att det är 20 för många.

Kom därför ihåg att den du pratar med är en person som finns där för att stötta och guida dig. Vi bemöter dig med respekt oavsett omständighet och situation och förväntar oss att du gör detsamma.

Med det sagt, vi är oerhört glada över att just du är kund hos oss! Vi ser fram emot att få komma i kontakt med dig och tillsammans skapa den bästa möjliga upplevelsen som ger värde till din vardag.

Caroline Häggström, 
VD Vattenfall Kundservice Norden

 

Till kundservice

Kontakta oss